vineri, 14 februarie 2014

Castiga acest album foto handmade!




Si pentru ca februarie este pentru noi toti luna iubirii, m-am gandit sa va prezint un album foto care sa pastreze vii amintirile petrecute cu persoana iubita sau cu cei dragi. Puteti pune in el 35 de fotografii format 10x15. Cuprinsul albumului alterneaza colile de calc (pentru protectia fotografiilor) si cartonul pe care am fixat ramele individuale ale fotografiilor.
I-am dat un aspect vintage (stil care mie imi place foarte mult) cu floarea soarelui si cu rama de pe coperta. Panglicile atasate de cotorul albumului vin si ele sa ii dea un farmec aparte. Oricum adevarata valoare a unui album foto apare atunci cand pastreaza amintirile noastre... Peste timp comoara cea mai de pret va ramane tot familia! Asa ca tineti aproape toate momentele pretioase! Fotografia cu turnul Eiffel o puteti schimba cu orice alta fotografie, poate una reprezentativa pentru fotografiile din album. Inimile de pe coperta se suprapun si "ascund" un mesaj de suflet "Sweet Memories".
Cutia albumului pastreaza aceeasi tema si are avantajul ca pastreaza albumul intact. Se poate realiza si cu fereastra transparenta sau cu una de calc. Am cam multe idei acum... Oricum voi reveni in alte postari si cu alte modele. Ma gandeam sa fac si pentru fotografii 9x13 sau orice alt format pe care il propuneti voi.


Puteti castiga un astfel de album daca participati la concursul organizat pe facebook! ( Unique Handmade - https://www.facebook.com/pages/Unique-Handmade/395934637177414?ref=hl)


O zi plina de iubire sa aveti!
Anca







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu